V košíku máte 0 položek
v hodnotě 0,- Kč
Kategorie
Přidejte se k nám...
Rychlý kontakt

Elegantní Dáma
Váš obchod s dámskou módou
a bytovými doplňky

Tel.: +420 773 90 20 79
E-mail: elegantnidama@gmail.com

Náměstí 1. máje 11
281 21 Červené Pečky

Obchodní podmínky

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro internetový obchod ElegantniDama.cz a upravují dodavatelsko odběratelské podmínky v oblasti dámské módy, bytového textilu a dekorací.

Provozovatel internetového obchodu ElegantniDama.cz:

Ivana Holubová
Nerudova 406, 280 02 Kolín
IČO: 01801279

 

f. o. zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném na MÚ v Kolíně pod č. j. 5003/2016/OŽÚ/J/4

bank. účet: 2301116233/2010
telefon e-shop: +420 773 90 20 79
telefon kamenný obchod: +420 723 13 82 25
e-mail:
elegantnidama@gmail.com

www.ElegantniDama.cz

 

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ


Jakým způsobem vybrat zboží a vložit jej do košíku?

V katalogu zboží, které je rozděleno do kategorií si můžete pohodlně prohlédnout celou nabídku. Podrobné informace získáte v náhledu každého produktu. Ceny produktů jsou včetně DPH.


Jaké další údaje jsou potřeba k odeslání objednávky?

Údaje, které musíte vyplnit pro odeslání objednávky jsou následující:


Jméno a příjmení
Telefon a e-mail
Adresa pro doručení balíku (ulice, město a PSČ)


Vaše objednávka se stává závaznou až ve chvíli odeslání. Do této chvíle můžete Vaší objednávku libobolně upravovat a měnit, přídávat další produkty či upravovat množství a velikosti. Před odesláním objednávky se důkladně pročtěte obchodní podmínky. Odesláním Vaší objdenákvy stvrzujete, že souhlasíte s těmito obchodními podmínkami.

Pokud víte, že nebudete v místě Vašeho bydliště k zastižení, máte možnost si nechat zboží zaslat například na adresu člena Vaší rodiny či přátel. Vždy však uvádějtě pravdivé informace a kontakty. Je možné, že pro kontrolu či dodatečné upřesnění údajů Vaší objednávky Vás budeme kontaktovat.

 

Jaké jsou způsoby přepravy a náklady na doručení zboží?

Při nákupu zboží nad 1.500 Kč nebudete hradit náklady na poštové a balné. Následující ceny poštovného jsou platné pro celou Českou republiku. Cena poštovného do jiných států bude počítána dle aktuálního ceníku České pošty do daného státu. Zboží a jeho vlastnická práva na Vás přecházejí až po zaplacení a převzetí.

Osobní odběr:

Zboží Vám může být doručováno Českou poštou a nebo jej lze vyzvednout přímo v kamenném obchodě na adrese ElegantniDama.cz, Náměstí 1. máje 11, Červené Pečky. Otevírací doba obchodu je od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00, v sobotu od 8:00 do 11:00. Pokud zvolíte tuto možnost, náklady spojené s dopravou ani balné se neúčtují. Na zakoupené zboží tímto způsobem se nevztahuje 14denní zákonná lhůta na vrácení zboží.

Zaslání zboží na dobírku:

Zboží zasílané Českou poštou na dobírku. Česká pošta doručuje zásilky za 2 až 4 dny od podání.

 Platba převodem na účet:

Pokud zvolíte způsob platby převodem na účet, po odeslání objednávky Vám zašleme informační e-mail s přesnými údaji o platbě. Zboží neplaťte dříve než tento e-mail obdržíte. Poté převeďte danou částku na účet 2301116233/2010. Pro rychlé zpracování Vaší objednávky vepište správně variabilní symbol (shodný s číslem Vaší objednávky). Po obdržení Vaší platby bude zboží odesláno Českou poštou. Doručovací lhůta je 2 až 4 dny. 

 Expresní zásilání:

Pokud zboží, které si chcete objednat potřebujete urgentně, můžete zvolit expresní přepravu České pošty. Vaši objednávku během jednoho pracovního dne zpracujeme a odešleme. Ballíček Vám bude následně doručen během dalšího pracovního dne. 

 

Jaká je celková cena nákupu?

Celkovou cenu Vaší objednávky tvoří souhrn cen vybraného zboží a cena vybraného způsobu dopravy. Veškeré uvedené ceny jsou s DPH.

  

Zasíláte zboží i do zahraničí?

Zboží z intenetového obchodu ElegantniDama.cz rozesíláme pouze po České republice.

 
Co se děje s Vaší objednávkou po odeslání a za jak dlouho zboží obdržíte?

Okamžitě po odeslání Vaší objednávky obdržíte e-mailem kopii objednávky, kde máte možnost naposledy zkontrolovat Vaše údaje.

O přijetí a zpracování objednávky budete informováni na Váš e-mail. Tímto krokem se s konečnou platností uzavírá kupní smlouva mezi provávajícím a kupujícím. Objednané zboží Vám bude odesláno následující pracovní den.

V dalším kroku budete informování o předání zásilky přepravci a o termínu dodání objednaného zboží.

Pokud bude objednávka zrušena po uzavření kupní smlouvy nebo nevyzvednutá po odeslání zákazníkovi je zákazník povinnen prodávajícímu uhradit veškeré náklady spojené se zpracováním a odesláním objednávky. Tato povinnost vyplývá kupujícímu ze zákona.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY


Ze zákona máte nárok na vrácení zboží do 14 dnů, a to bez udání důvodu. Zboží, které chcete tímto způsobem vrátit, zašlete nebo doručte osobně na adresu 
ElegantniDama.cz, Ivana Holubová, Náměstí 1. máje 11, 281 21 Červené Pečky. Balík nezasílejte na dobírku, takové balíčky nebudou akceptovány. O odstoupení od smlouvy čili o vrácení objednaného zboží nás informujte předem a to na e-mail: elegantnidama@gmail.com.

Vrácené zboží musí být v původním stavu (oblečení a textil nesmí být praný a žehlený) s původními cedulkami. O odstoupení od smlouvy (vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů) je kupující povinen předem informovat a to buď e-mailem (na e-mail elegantnidama@gmail.com) nebo telefonicky na mobilní telefon (+420 773 90 20 79). K vrácenému zboží přiložte kopii dokladu o nákupu a napište, jakým způsobem chcete vrátit finance (převodem na účet nebo poštovní složenkou). Ze zákona má prodávající 14denní lhůtu na vrácení peněžních prostředků kupujícímu. 

Pokud se zboží vrátí použité, bez vysaček nebo jinak znehodnocené, má prodávající dle zákona právo si z hodnoty zboží odečíst částku nutnou k uvedení zboží znovu do původního stavu.

 

Storno objednávky ze strany kupujícího:

Vaše objednávka je závazná pro obě strany, pokud jste svou objednávku již odeslali a chcete jí přesto zrušit, co nejdříve nás kontaktujte e-mailem (elegantnidama@gmail.com). Objednávka lze stornovat pouze do jejího odeslání (předání přepravní službě). Byla-li takováto objednávka již odeslána, je Vaší povinností uhradit vzniklé náklady na poštovné a balné ve výši aktuální ceny přepravy u dané objednávky.

 

Storno objednávky ze strany prodávajícího:

Internetový obchod ElegantniDama.cz si vyhrazuje právo na zrušení objenávky, a to ve vyjímečných případech jako je falešná objednávka. To znamená, jetliže objednávka obsahuje nesrozumitelné a nesmyslné údaje. Dále může dojít ke zrušení objednávky prodávajícím, pokud objednané zboží není na skladě a nelze jej ani doobjednat či vyrobit. V tomto případě bude zákazník informován buď telefonicky či e-mailem.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Na veškeré zboží zakoupené v internetové obchodě ElegantniDama.cz se vztahuje zákonem daná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není stanoveno jinak přímo u daného výrobku. Reklamovat lze pouze výrobní vady výrobků. Zboží, které chcete reklamovat zašlete na adresu ElegantniDama.cz, Ivana Holubová, Náměstí 1. máje 11, 281 21 Červené Pečky. O obdržení balíčku Vás budeme informovat e-mailem a dnem převzetí balíčku prodávajícím začíná běžet i zákonná lhůta 30 dnů na vyřízení této reklamace.


Kdy záruka na výrobek nelze uplatňovat?

Záruka se nevztahuje na výrobek, který byl poškozen působením přírodních živlů, nadměrným zatížením výrobku nebo byl-li výrobek používán či ošetřován jinak než bylo uvedeno na přiložených instrukcích.

Jestliže Vám bude přepravní služba doručovat balík, který viditelně nese známky poškození, je nutné tuto situaci řešit přímo s dopravcem při převzetí zboží. V takovémto případě nejste povinni zásilku od přepravce převzít. Pokud k této situaci dojde, o poškezení zásilky nás okamžitě kontaktujte informujte buď telefonicky na čísle +420 773 90 20 79 nebo e-mailem elegantnidama@gmail.com.

 

Jak máte postupovat při reklamaci?

O reklamovaném zboží nás informujte předem telefonicky či e-mailem. Reklamované zboží doručte osobně nebo zašlete na adresu ElegantniDama.cz, Ivana Holubová, Náměstí 1. máje 11, 281 21 Červené Pečky. Zboží nikdy nezasílejte na dobírku. K zásilce připište důvod Vaší reklamace a kopii dokladu o nákupu. Ze zákona máte 30 denní lhůtu na vyřízení Vaší reklamace. Tato lhůta začíná běžet dnem našeho převzetí zásilky. O přijetí, vyřízení Vaší reklamace a způsobu vyrovnání Vás budeme informovat telefonicky.

 

Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů podle § 14 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele

informujeme zákazníky o tom, že subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce se sídlem v Praze 2, Štěpánská 567/15, psč 120 00, www.coi.cz.

Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporů z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb s vyjímkou smluv uzavřených v oblasti zdravotních služeb poskytovaných pacientům zdravotnickými pracovníky za účelem poskytování zdravotní péče, včetně předepisování, vydávání a poskytování léčivých přípravků a zdravotnických prostředků.

Ustanovení o informační povinnosti o mimosoudním řešení spotřebitelského sporu budou účinná od 1. 2. 2016.

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 

Pro vyřízení objednávky je nutné znát některé Vaše osobní údaje. Zpracování těchto údajů upravuje zákon o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. Ve znění pozdějších předpisů. Vaše osobní údaje používáme pouze k vyřízení Vaší objednávky a dále je neukládáme a nezpracováváme pro další účely.


ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ


Odesláním Vaší objednávky souhlasíte s těmito obchodními podmínkami i s reklamačním řádem. Provozovatel e-shopu si 
ElegantniDama.cz vyhrazuje právo obchodní podmínky a reklamační řád bez předchozího upozornění. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 8.8.2011.